Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק / מעריץ מספר אחת: קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק רציניים / לקוונטין טרנטינו יש את כל הסיבות בעולם לשמוח בימים אלה.

קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק / מעריץ מספר אחת: קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק רציניים / לקוונטין טרנטינו יש את כל הסיבות בעולם לשמוח בימים אלה.. וואט איז דיס? ודניאלה לוחשת לו שזה גפילטע ועדיף שיוותר. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. טרנטינו ודניאלה פיק מתכוננים לערב הגדול. אלא שכמו בסרט, הזוג הספיק לשוב זה לזרועות זה, להתחתן לפני שנה וחצי ולאחרונה גם להביא לעולם צאצא משותף. מזל טוב לדניאלה פיק ולקוונטין טרנטינו שהתארסו.

דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו בתל אביב. מירית שם־אור מבקשת מקוונטין שיעביר לה את הקישואים ומלטפת את העולל הנח בזרועותיה של כולנו מנסים לתפוש את הבלתי ייאמן: סרוגים | השחקנית והזמרת, דניאלה פיק והבמאי המוערך קוונטין טרנטינו חובקים בן ראשון. פיק סירבה לומר להארץ מהו תאריך החתונה, אך מסרה כי הם מאוד מאושרים ומתרגשים. מאז שהשניים התחילו לצאת בשנת 2009 התחלנו לעקוב באדיקות אחרי הקשר המפתיע, וכשנודע לנו שהשניים מצפים לבנם הראשון לא הצלחנו שלא לחוש גאווה, והתחלנו לצפות לפגישה המיוחלת.

קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק מאוהבים בתל אביב - וואלה! סלבס
קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק מאוהבים בתל אביב - וואלה! סלבס from img.wcdn.co.il
יום שבת כ''ז בשבט תש''פ 16:55 22.02.20. קולבי קטיםה מעוצבים עם פטנט. אתם הולכים לראות אותה הרבה. קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק עושים את תל אביב. וואט איז דיס? ודניאלה לוחשת לו שזה גפילטע ועדיף שיוותר. מירית שם־אור מבקשת מקוונטין שיעביר לה את הקישואים ומלטפת את העולל הנח בזרועותיה של כולנו מנסים לתפוש את הבלתי ייאמן: חיים בסרט הקאמבק הרומנטי של קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק, שעליו הכרזנו לראשונה כאן, בהחלט לא עושה סימנים שהוא הולך להסתיים. מה קרה במסיבת האירוסין של קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק?

הזוג המלכותי דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו נמצאים בשיאו…

קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק מחפשים בית בישראל. בני הזוג נפגשו לפני שמונה שניםהבכורה הישראלית של הסרט inglourious basterds, וכעבור שבועיים, הם הופיעו יחד על השטיח האדום בלוס אנג'לס. קוונטין ודניאלה הם זוג הכוח האולטימטיבי, ועם טרנטינו אחר שרק יגיע הם הולכים להיות שלישייה בלתי ניתנת לעצירה. יום שבת כ''ז בשבט תש''פ 16:55 22.02.20. רוצה להמשיך לקרוא מאוחר יותר? אשתו של קוונטין טרנטינו, דניאלה פיק, בנתה לעצמה די שם. לגלובס נודע כי בני הזוג שכרו וילה רחבת ידיים במיוחד בסכום של 80 אלף שקל לחודש. בחודש פברואר האחרון היינו הראשונים לגלות לכם ולעולם שבמאי הקולנוע קוונטין טרנטינו ואשתו דניאלה פיק הפכו להורים טריים לבן בכור. אתרי הבידור והרכילות בעולם מיהרו לדווח על ההודעה המשמחת של בני הזוג טרנטינו את פיק ועל הדרך ניסו לברר מיהי אותה ישראלית מסתורית שהצליחה. סצינות חתונה של טרנטינו לא נגמרות טוב. אתם הולכים לראות אותה הרבה. מה הפטישים הגדולים של הסלבס במיטה? אלא שכמו בסרט, הזוג הספיק לשוב זה לזרועות זה, להתחתן לפני שנה וחצי ולאחרונה גם להביא לעולם צאצא משותף.

אם מישהו פעם היה אומר לי שבעתיד יוולד ילד שקוונטין טרנטינו יהיה אבא שלו וצביקה פיק יהיה סבא שלו. באמת שאנחנו עדיין מופתעים לגלות בכל פעם מחדש, שבמאי העל והזמרת והדוגמנית מסתובבים על מדרכות ארצנו, ולא באיזו מסיבה עתירת כוכבים בלוס. רוצה להמשיך לקרוא מאוחר יותר? קוונטין טרנטינו הגיע ארצה כדי לפרגן לדניאלה פיק. אתרי הבידור והרכילות בעולם מיהרו לדווח על ההודעה המשמחת של בני הזוג טרנטינו את פיק ועל הדרך ניסו לברר מיהי אותה ישראלית מסתורית שהצליחה.

ט"ו באב: הכירו את הפאוור קאפלז של תל אביב
ט"ו באב: הכירו את הפאוור קאפלז של תל אביב from timeoutil-static.s3.eu-central-1.amazonaws.com
אשתו של קוונטין טרנטינו, דניאלה פיק, בנתה לעצמה די שם. אתם הולכים לראות אותה הרבה. 10 סרטים מומלצים ליום הזיכרון לשואה ולגבורה. זוכה שני פרסי אוסקר וידוע כיוצר בעל סגנון ייחודי, הכולל שימוש בקווי עלילה לא ליניארים, מלל רב, דיאלוגים חריפים ואלימות קיצונית. השניים הכירו בשנת 2009 כשקידם את סרטו ממזרים חסרי כבוד בירושלים, ומאז הפך לבן בית בבית משפחת פיק. באמת שאנחנו עדיין מופתעים לגלות בכל פעם מחדש, שבמאי העל והזמרת והדוגמנית מסתובבים על מדרכות ארצנו, ולא באיזו מסיבה עתירת כוכבים בלוס. מי שיהיה הסבא, הוא הזמר והיוצר המוכר צביקה פיק. האם ג'ניפר לורנס תשחק בסרט של קוונטין טרנטינו?

אשתו של קוונטין טרנטינו, דניאלה פיק, בנתה לעצמה די שם.

כשסיימו לאכול, בני הזוג יצאו כשהם אוחזים ידיים וקצת הופתעו לגלות שנציגות העלוקה ציפתה להם גם שם. קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק עושים את תל אביב. אתם הולכים לראות אותה הרבה. באמת שאנחנו עדיין מופתעים לגלות בכל פעם מחדש, שבמאי העל והזמרת והדוגמנית מסתובבים על מדרכות ארצנו, ולא באיזו מסיבה עתירת כוכבים בלוס. קבלו את הערב הבוהק של דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו, שהשאירו את הבייבי בן השנה בבית. זוכה שני פרסי אוסקר וידוע כיוצר בעל סגנון ייחודי, הכולל שימוש בקווי עלילה לא ליניארים, מלל רב, דיאלוגים חריפים ואלימות קיצונית. בני הזוג נפגשו לפני שמונה שניםהבכורה הישראלית של הסרט inglourious basterds, וכעבור שבועיים, הם הופיעו יחד על השטיח האדום בלוס אנג'לס. לקוונטין טרנטינו יש את כל הסיבות בעולם לשמוח בימים אלה. בין כישרון מוזיקלי למראה טוב של דניאלה, לבין זיקה לעשיית סרטים מקוונטין, הילד שלהם באמת יהיה כוח אמנותי. בחיים לא הייתי מאמין בתגובה להודעה מספר 0. פפראצי קוונטין טרנטינו בתל אביב. אם מישהו פעם היה אומר לי שבעתיד יוולד ילד שקוונטין טרנטינו יהיה אבא שלו וצביקה פיק יהיה סבא שלו. קוונטין טרנטינו הגיע ארצה כדי לפרגן לדניאלה פיק.

בראשון בערב הם הגיעו למסעדה בתל־אביב, לארוחת ערב ארוכה שנמשכה לא פחות מחמש שעות. כשסיימו לאכול, בני הזוג יצאו כשהם אוחזים ידיים וקצת הופתעו לגלות שנציגות העלוקה ציפתה להם גם שם. הזוג המלכותי דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו נמצאים בשיאו… אתרי הבידור והרכילות בעולם מיהרו לדווח על ההודעה המשמחת של בני הזוג טרנטינו את פיק ועל הדרך ניסו לברר מיהי אותה ישראלית מסתורית שהצליחה. בהודעה שהעבירו לשבועון האמריקני פיפל מסרו כי הם לפני שלושה חודשים אמר טרנטינו במסיבת עיתונאים לרגל הקרנת סרטו היו זמנים בהוליווד בפסטיבל קאן, כי לא התחתן קודם לכן משום שחיכה לבת הזוג המושלמת.

ביתם של קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק נפרץ
ביתם של קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק נפרץ from images1.ynet.co.il
קוונטין טרנטינו הגיע ארצה כדי לפרגן לדניאלה פיק. אם מישהו פעם היה אומר לי שבעתיד יוולד ילד שקוונטין טרנטינו יהיה אבא שלו וצביקה פיק יהיה סבא שלו. בין כישרון מוזיקלי למראה טוב של דניאלה, לבין זיקה לעשיית סרטים מקוונטין, הילד שלהם באמת יהיה כוח אמנותי. מה הפטישים הגדולים של הסלבס במיטה? הזוג המלכותי דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו נמצאים בשיאו… בני הזוג נפגשו לפני שמונה שניםהבכורה הישראלית של הסרט inglourious basterds, וכעבור שבועיים, הם הופיעו יחד על השטיח האדום בלוס אנג'לס. קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק / צילום: אלא שכמו בסרט, הזוג הספיק לשוב זה לזרועות זה, להתחתן לפני שנה וחצי ולאחרונה גם להביא לעולם צאצא משותף.

השניים הכירו במהלך ביקורו של טרנטינו בישראל לפני שמונה שנים, כשהבמאי האמריקאי הגיע לקדם את סרטו ממזרים חסרי כבוד.

פנאי פלוס ראה סרטונים נוספים. לקוונטין טרנטינו יש את כל הסיבות בעולם לשמוח בימים אלה. העולם נרגש מהאירוסים של קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק. דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו בתל אביב. בחודש פברואר האחרון היינו הראשונים לגלות לכם ולעולם שבמאי הקולנוע קוונטין טרנטינו ואשתו דניאלה פיק הפכו להורים טריים לבן בכור. לגלובס נודע כי בני הזוג שכרו וילה רחבת ידיים במיוחד בסכום של 80 אלף שקל לחודש. עד כה, סירבו השניים לחשוף את מין העובר ובחרו לשמור את המידע הרגיש לעצמם עד רגע הלידה, זאת למרות פניות ונושנות מטעם גופי התקשורת בארץ ובעולם, שהסתקרנו לדעת למה מצפים הבמאי ההוליוודי והכוכבת הישראלית. קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק הפכו להורים. קוונטין ודניאלה הם זוג הכוח האולטימטיבי, ועם טרנטינו אחר שרק יגיע הם הולכים להיות שלישייה בלתי ניתנת לעצירה. מזל טוב לדניאלה פיק ולקוונטין טרנטינו שהתארסו. קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק / צילום: איש לא לקח את הרומן ברצינות בין הבמאי לבין הזמר, אך כעבור כמה שנים התברר כי טרנטינו ופק נפגשו בחשאי ורגשות עמוקים התעוררו ביניהם. בין כישרון מוזיקלי למראה טוב של דניאלה, לבין זיקה לעשיית סרטים מקוונטין, הילד שלהם באמת יהיה כוח אמנותי.

כבר המון זמן שלא בחנתם את הבמאי ההוליוודי הנחשב ורעייתו הישראלית כשהם מבלים כזוג בתל אביב? קוונטין טרנטינו. מאז שהשניים התחילו לצאת בשנת 2009 התחלנו לעקוב באדיקות אחרי הקשר המפתיע, וכשנודע לנו שהשניים מצפים לבנם הראשון לא הצלחנו שלא לחוש גאווה, והתחלנו לצפות לפגישה המיוחלת.